ZÁKAZKA S NÍZKOU HODNOTOU PODĽA § 117 ZVO a ELEKTRONICKÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE POVINNÉ OD 18.10.2018. ZAČAŤ TREBA UŽ DNES !
Termín a miesto konania
1. 6. 2018
(Piatok, 9,00 – 14,00 hod.)
|
NITRA AGROINŠTITÚT, Akademická ulica č. 4 |
Lektor
Ing. Dagmar Melotíková – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania
PROGRAM:
- Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 ZVO, nové finančné limity po 01.11.2017, pripravovaná „veľká novela“ v roku 2018.
- Základný interný dokument verejného obstarávateľa pre postupy v zákazke s nízkou hodnotou – Smernica.
- Opis predmetu zákazky, určenie predpokladanej hodnoty zákazky, určenie bežnej dostupnosti na trhu od predpokladanej hodnoty 15 000 eur bez DPH.
- Ako vyhlasujeme a vyhodnocujeme tento typ verejného obstarávania, aké povinnosti má verejný obstarávateľ pri vyhlásení a vyhodnocovaní zákazky podľa §117 ZVO.
- Akú dokumentáciu má povinnosť zakladať verejný obstarávateľ do spisu pri tomto postupe verejného obstarávania a archivovať ju 5 rokov.
- Inštitút konfliktu záujmov, Zainteresovaná osoba pre konflikt záujmov , Register partnerov verejného sektora, Referencie povinné ustanovenia zákona aj pre zákazku s nízkou hodnotou.
- Prechod na plnú elektronizáciu verejného obstarávania od 18.10.2018.
- Zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 20 Komunikácia: Nástroje a zariadenia používané na elektronickú komunikáciu, ako aj ich technické charakteristiky nesmú byť diskriminačné, musia byť všeobecne dostupné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií.
- Elektronická komunikácia pri zákazke s nízkou hodnotou
- Výzva na predkladanie ponúk
- Predkladanie ponúk
- Vyhodnotenie verejného obstarávania
- Jednoduchá a prehľadná komunikácia medzi zadávateľom a záujemcami/uchádzačmi v každej etape zákazky
- Spracovanie dokumentácie a vytvorenie reportov k zákazke
Cena: 50,- EUR
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 45,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na obed, občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii.Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
Bankové spojenie
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
- variabilný: 010618
- konštantný: 0308
- IČO: 47 405 279
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“,
prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk
alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára.
Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF
Vyplniť prihlášku