SI ÚPLNÝ ZAČIATOČNÍK VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ – VYŠKOLÍME ŤA!

Termín a miesto konania

16. 4. 2019
(Utorok, 9,00 – 14,00 hod.)

KOŠICE

Kultúrno-spoločenské centrum, Jedlíkova 7 / areál vysokoškolských  internátov Technickej univerzity /.   Doprava autobusom číslo: 10 – z Námestia osloboditeľov, 17 – z Námestia maratónu                                                                                           10 a 17 – zo Staničného námestia. Vystúpiť na zastávke „Stodolova“

Lektor

Ing. Dagmar Melotíková  – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania  

PROGRAM:

  1. Prípravná fáza verejného obstarávania
  • stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky,
  • výber postupu verejného obstarávania,
  • opis predmetu zákazky,
  • vypracovanie výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov,
  • nastavenie podmienok účasti,
  • kritériá na vyhodnotenie ponúk
  1. Vyhodnotenie verejného obstarávania
  • otváranie ponúk,
  • vyhodnotenie splnenia podmienok účasti,
  • vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky, náležitostí ponúk a kritérií,
  • zriadenie komisie na vyhodnotenie ponúk,
  • konflikt záujmov,
  1. Výsledok verejného obstarávania
  • uzavretie zmluvy,
  • podpísanie dodatkov,
  1. Informačné povinnosti
  • povinnosti vo vzťahu k uverejňovaniu v profile.

Účastníkom seminára bude po absolvovaní seminára zaslaná do mailových schránok Smernica pre zákazky s nízkou hodnotou podľa §117, súčasťou ktorej sú tlačivá pre vyhlásenie a vyhodnotenie tohto postupu a Smernica pre riešenie konfliktu záujmov.

CENA:  50,- €

Pri počte účastníkov 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok  45,- € za osobu. V poplatku  sú  zahrnuté  aj  náklady  na obed, občerstvenie a materiál k problematike seminára.  Poplatok je stanovený  podľa  zákona  č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné  preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 160419
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.