25. 11. 2021 |
ONLINE, WEBINÁR Účastníci webinára budú oboznámení s riešením zákazky s nízkou hodnotou pred novelou zákona a po novele zákona o verejnom obstarávaní od 01.03.2022. Od marca 2022 nastanú podstatné zmeny vo verejnom obstarávaní v postupe zákazka s nízkou hodnotou. Účinnosť právnej úpravy bude od 1. marca 2022, vo vzťahu k povinnosti používať elektronické prostriedky zapísané v zozname od 1. júla 2022 a vo vzťahu k povinnosti využívania odborných garantov vo verejnom obstarávaní od 1. marca 2024. PLATBU ZA WEBINÁR JE MOŽNÉ REALIZOVAŤ LEN BANKOVÝM PREVODOM. |
Ing. Dagmar Melotíková – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania
Webinár sa bude konať prostredníctvom aplikácie Telekonference.eu. Pre pripojenie do konferenčnej miestnosti obdržíte najneskôr 2 dni pred konaním webinára do mailovej schránky Pozvánku na konferenciu. Odosielateľom Pozvánky bude TriInfo Telekonference. Po otvorení mailu kliknite na "Připojit", potom na "Mikrofón" a po vykonaní súkromného zvukového testu / podľa návodu na obrazovke / a odkliknutí "Áno" Vás pripojí do konferenčnej miestnosti.
Ak je z organizácie prihlásených viac účastníkov je potrebné zaslať mailovú adresu každého účastníka aby sa mohol pripojiť do konferenčnej miestnosti každý samostatne svojim notebookom.
Pre lepšiu kvalitu zvuku Vám doporučujeme pripojiť k notebooku sluchátka / reproduktor /.
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 45,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté organizačné náklady a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok uhraďte bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Daňový doklad bude účastníkom zaslaný poštou.
Agentúra nie je platcom DPH.
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF Vyplniť prihlášku16. 4. 2024, WEBINÁR
26. 4. 2024, WEBINÁR
14. 5. 2024, WEBINÁR
16. 5. 2024, NITRA
17. 5. 2024, WEBINÁR
21. 5. 2024, ŽILINA
28. 5. 2024, KOŠICE
29. 5. 2024, WEBINÁR
4. 6. 2024, BRATISLAVA
20. 6. 2024, WEBINÁR
© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.