29. 9. 2022 |
BANSKÁ BYSTRICA Jednotný majetkový fond - prednášková sála, ČSA 25 (pri PRIORE, bývalý Dom odborov) |
Ing. Dagmar Melotíková – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania
Účastníkom seminára bude mailom zaslaná smernica Obstarávanie potravín.
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 55,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF Vyplniť prihlášku3. 10. 2023, KOŠICE
10. 10. 2023, NITRA
12. 10. 2023, ŽILINA
19. 10. 2023, WEBINÁR
21. 11. 2023, WEBINÁR
28. 11. 2023, WEBINÁR
5. 12. 2023, WEBINÁR
12. 1. 2024, WEBINÁR
© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.