19. 9. 2024 |
WEBINÁR |
Ing. Dagmar Melotíková – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania
Účastníci webinára obdržia v elektronickej forme aktualizovanú Smernicu o verejnom obstarávaní a vzor Zmluvy o dielo a Rámcovej dohody.
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 55,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté náklady na organizačné zabezpečenie a materiál k problematike webinára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok je možné uhradiť len bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. Daňový doklad obdržia účastníci poštou.
Účastníkom, ktorí uhradia účastnícky poplatok bude 2 dni pred konaním webinára zaslaná do mailovej schránky pozvánka do webinárnej miestnosti. Po jej otvorení sa bude možné pripojiť na webinárnu miestnosť.
Agentúra nie je platcom DPH.
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF Vyplniť prihlášku17. 9. 2024, ŽILINA
24. 9. 2024, KOŠICE
26. 9. 2024, WEBINÁR
1. 10. 2024, NITRA
3. 10. 2024, BRATISLAVA
15. 10. 2024, WEBINÁR
30. 10. 2024, WEBINÁR
19. 11. 2024, WEBINÁR
26. 11. 2024, WEBINÁR
3. 12. 2024, WEBINÁR
10. 12. 2024, WEBINÁR
8. 1. 2025, WEBINÁR
15. 1. 2025, WEBINÁR
© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.