!!!!!! POZOR !!!!!! ZMENA TERMÍNU KONANIA NA 8.10.2024 !!!!!!! VEREJNÉ OBSTARÁVANIE PO 1.8.2024 - AKÉ ZMENY JE POTREBNÉ UPLATŇOVAŤ V POSTUPOCH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Termín a miesto konania
17. 9. 2024
(Utorok, 9,00 – 14,00 hod.)
|
ŽILINA Dom odborov, Antona Bernoláka 51 |
Lektor
Ing. Dagmar Melotíková – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania
PROGRAM:
- Zákazky malého rozsahu do 50 000 eur, ako preukazovať hospodárnosť. Platí pravidlo o povinnosti spraviť prieskum trhu zo strany verejného obstarávateľa (oslovenie vybraných záujemcov mailom alebo identifikovanie ponúk cez web), postačí osloviť 2 záujemcov a jednu ponuku porovnať voči druhej
- Povinnosti v prípade §108 ods. 2 ZVO, oslovenie troch hospodárskych subjektov,
- Povinnosti v prípade §110, zverejnenie zákazky na to určenej funkcionality elektronickej platformy vopred neurčenému okruhu hospodárskych subjektov,
- Súhrnné správy v limite nad 50 000 eur, povinne zverejňované v profile na ÚVO. Verejný obstarávateľ nebude povinný odosielať súhrnné správy (súhrnné správa zostávajú zachované iba pri podlimitných koncesiách a podlimitných zákazkách zadaných zjednodušeným postupom na služby podľa prílohy č. 1 k ZVO).
- Výnimka na podlimitnú zákazku na obstaranie potravín, podmienky, za ktorých je možné aplikovať predmetnú výnimku z aplikácie zákona o VO, subjekty, ktoré ju môžu využívať,
- Ako obstarávať stavebné práce do 800 000 eur bez DPH a ako obstarávať stavebné práce do 360 000 eur bez DPH z financií EÚ,
- V prípade podlimitných zákaziek na tovar/služby s PHZ 143 000 EUR bez DPH a vyššou, verejný obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. b) až e) ZVO zverejnia výzvu na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania,
- Všeobecné metodické usmernenie k deleniu zákaziek pod č. VÚM 3/2024 – úrad mení názor na delenie predmetu zákazky, (obstaranie stavebných prác (nové stavebné objekty a bežné stavebné úpravy, obstaranie projektovej dokumentácie/stavebného dozoru)
Účastníci seminára obdržia v elektronickej forme aktualizovanú Smernicu o verejnom obstarávaní a vzor Zmluvy o dielo a Rámcovej dohody.
Cena: 75,- EUR
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 60,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na obed, občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii.Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
Bankové spojenie
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
- variabilný: 170924
- konštantný: 0308
- IČO: 47 405 279
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“,
prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk
alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára.
Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF
Vyplniť prihlášku