VEREJNÉ OBSTARÁVANIE PO 1.8.2024 - AKÉ ZMENY JE POTREBNÉ UPLATŇOVAŤ V POSTUPOCH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Termín a miesto konania

3. 10. 2024
(Štvrtok, 9,00 – 14,00 hod.)

BRATISLAVA

Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností, Koceľova 15

Lektor

Ing. Dagmar Melotíková  – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania  

PROGRAM:

  1. Zákazky malého rozsahu do 50 000 eur, ako preukazovať hospodárnosť. Platí pravidlo o povinnosti spraviť prieskum trhu zo strany verejného obstarávateľa (oslovenie vybraných záujemcov mailom alebo identifikovanie ponúk cez web), postačí osloviť 2 záujemcov a jednu ponuku porovnať voči druhej
  2. Povinnosti v prípade §108 ods. 2 ZVO, oslovenie troch hospodárskych subjektov,
  3. Povinnosti v prípade §110, zverejnenie zákazky na to určenej funkcionality elektronickej platformy vopred neurčenému okruhu hospodárskych subjektov,
  4. Súhrnné správy v limite nad 50 000 eur, povinne zverejňované v profile na ÚVO. Verejný obstarávateľ nebude povinný odosielať súhrnné správy (súhrnné správa zostávajú zachované iba pri podlimitných koncesiách a podlimitných zákazkách zadaných zjednodušeným postupom na služby podľa prílohy č. 1 k ZVO).
  5. Výnimka na podlimitnú zákazku na obstaranie potravín, podmienky, za ktorých je možné aplikovať predmetnú výnimku z aplikácie zákona o VO, subjekty, ktoré ju môžu využívať,
  6. Ako obstarávať stavebné práce do 800 000 eur bez DPH a ako obstarávať stavebné práce do 360 000 eur bez DPH z financií EÚ,
  7. V prípade podlimitných zákaziek na tovar/služby s PHZ 143 000 EUR bez DPH a vyššou, verejný obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. b) až e) ZVO zverejnia výzvu na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania,
  8. Všeobecné metodické usmernenie k deleniu zákaziek pod č. VÚM 3/2024 – úrad mení názor na delenie predmetu zákazky, (obstaranie stavebných prác (nové stavebné objekty a bežné stavebné úpravy, obstaranie projektovej dokumentácie/stavebného dozoru)

Účastníci seminára obdržia v elektronickej forme aktualizovanú Smernicu o verejnom obstarávaní a vzor Zmluvy o dielo a Rámcovej dohody.

CENA:  75,- €

Pri počte účastníkov 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok  60,- € za osobu. V poplatku  sú  zahrnuté  aj  náklady  na občerstvenie a materiál k problematike seminára.  Poplatok je stanovený  podľa  zákona  č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné  preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 031024
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.