ZÁKAZKA MALÉHO ROZSAHU A PODLIMITNÁ ZÁKAZKA BEZ ZVEREJNENIA V ZNENÍ NOVELY ÚČINNEJ OD 15.1.2025 A 1.2.2025

Termín a miesto konania

5. 6. 2025
(Štvrtok, 9,00 – 13,30 hod.)

WEBINÁR

Lektor

Ing. Martin Papcún – V oblasti verejného obstarávania sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Pôsobil ako vedúci oddelenia verejného obstarávania na Košickom samosprávnom kraji. Má bohaté praktické skúsenosti. Realizoval prevažne NLZ a zákazky v EKS. Venuje sa aj publikačnej činnosti. Zúčastnil sa viacerých rokovaní v rámci kontrol zákaziek na ÚVO a pred zástupcami EK. Vo svojich prednáškach prelína teoretický výklad zákona s praktickými príkladmi z praxe. Svoj pohľad na VO dopĺňa pohľadom kontrolóra SO/RO a SFK ( aktuálne orgán auditu ). Je majiteľom firmy ASVO, s.r.o., ktorá sa venuje realizácii VO pre verejných obstarávateľov, prijímateľov dotácií a grantov a tiež lektorovaniu školení o VO.

PROGRAM:

  • Prehľad novely zákona o verejnom obstarávaní účinnej od 15.1.2025 a 01.02.2025
  • Zmeny a doplnenia vo výnimkových zákazkách
  • Výnimka na potraviny a ako ich realizovať
  • Zákazky do 50 tis. EUR bez DPH a ako ich realizovať
  • Súhrnné správy a ich zmeny od 15.1.2025
  • Aktuálne finančné limity
  • Určovanie predpokladanej hodnoty zákazky
  • Posudzovanie podmienok účasti osobného postavenia – nedoplatky, trestné činy
  • Podlimitné zákazky a ich druhy
  • Praktická ukážka práce v Elektronickej platforme od vytvorenia zákazky po vyhodnotenie - § 108 podlimitná zákazka bez zverejnenia
  • Zmena informačných povinností pri § 108 podlimitná zákazka bez zverejnenia , § 109 EKS
  • Otázky a diskusia

Cena 70,- 

Pri počte účastníkovi 2 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 55,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté náklady na organizačné zabezpečenie a materiál k problematike webinára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok je možné uhradiť len bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. Daňový doklad obdržia účastníci poštou. 

Účastníkom, ktorí uhradia účastnícky poplatok bude 2 dni pred konaním webinára zaslaná do mailovej schránky pozvánka do webinárnej miestnosti. Po jej otvorení sa bude možné pripojiť na webinárnu miestnosť.

Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 050625
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.