7. 2. 2025 |
WEBINÁR |
Ing. Martin Papcún – V oblasti verejného obstarávania sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Pôsobil ako vedúci oddelenia verejného obstarávania na Košickom samosprávnom kraji. Má bohaté praktické skúsenosti. Realizoval prevažne NLZ a zákazky v EKS. Venuje sa aj publikačnej činnosti. Zúčastnil sa viacerých rokovaní v rámci kontrol zákaziek na ÚVO a pred zástupcami EK. Vo svojich prednáškach prelína teoretický výklad zákona s praktickými príkladmi z praxe. Svoj pohľad na VO dopĺňa pohľadom kontrolóra SO/RO a SFK ( aktuálne orgán auditu ). Je majiteľom firmy ASVO, s.r.o., ktorá sa venuje realizácii VO pre verejných obstarávateľov, prijímateľov dotácií a grantov a tiež lektorovaniu školení o VO.
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 50,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté náklady na organizačné zabezpečenie a materiál k problematike webinára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok je možné uhradiť len bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. Daňový doklad obdržia účastníci poštou.
Účastníkom, ktorí uhradia účastnícky poplatok bude 2 dni pred konaním webinára zaslaná do mailovej schránky pozvánka do webinárnej miestnosti. Po jej otvorení sa bude možné pripojiť na webinárnu miestnosť.
Agentúra nie je platcom DPH.
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF Vyplniť prihlášku10. 2. 2025, WEBINÁR
12. 3. 2025, WEBINÁR
29. 4. 2025, WEBINÁR
13. 5. 2025, WEBINÁR
© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.