ZÁKAZKY MALÉHO ROZSAHU A PODLIMITNÉ ZÁKAZKY PODĽA NOVELY ZÁKONA ÚČINNEJ OD 15.1.2025 A OD 1.2.2025

Termín a miesto konania

7. 2. 2025
(Piatok, 9,00 – 12,30 hod.)

WEBINÁR

Lektor

Ing. Martin Papcún – V oblasti verejného obstarávania sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Pôsobil ako vedúci oddelenia verejného obstarávania na Košickom samosprávnom kraji. Má bohaté praktické skúsenosti. Realizoval prevažne NLZ a zákazky v EKS. Venuje sa aj publikačnej činnosti. Zúčastnil sa viacerých rokovaní v rámci kontrol zákaziek na ÚVO a pred zástupcami EK. Vo svojich prednáškach prelína teoretický výklad zákona s praktickými príkladmi z praxe. Svoj pohľad na VO dopĺňa pohľadom kontrolóra SO/RO a SFK ( aktuálne orgán auditu ). Je majiteľom firmy ASVO, s.r.o., ktorá sa venuje realizácii VO pre verejných obstarávateľov, prijímateľov dotácií a grantov a tiež lektorovaniu školení o VO.

PROGRAM:

  1. Prehľad novely zákona o verejnom obstarávaní účinnej od 15.1.2025
  2. Prehľad novely zákona o verejnom obstarávaní účinnej od 1.2.2025
  3. Oblasti, ktorých sa zmeny dotýkajú:
  • Súhrnné správy
  • Informačné povinnosti pri § 108
  • Informačné povinnosti pri § 109
  • Informačné povinnosti pri § 110
  • Koncesie
  • Zjednodušený postup na sociálne a osobitné služby
  • Ostatné zmeny a prechodné
  1. Ukážka spracovania PLZ podľa § 108 v EVO
  2. Otázky a odpovede.

Cena 60,- 

Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 50,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté náklady na organizačné zabezpečenie a materiál k problematike webinára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok je možné uhradiť len bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. Daňový doklad obdržia účastníci poštou. 

Účastníkom, ktorí uhradia účastnícky poplatok bude 2 dni pred konaním webinára zaslaná do mailovej schránky pozvánka do webinárnej miestnosti. Po jej otvorení sa bude možné pripojiť na webinárnu miestnosť.

Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 070225
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.