INDIVIDUÁLNA ÚČTOVNÁ ZÁVIERKA ZA ROK 2024 PRE ROZPOČTOVÉ ORGANIZÁCIE, PRÍSPEVKOVÉ ORGANIZÁCIE, ŠTÁTNE FONDY, OBCE A VYŠŠIE ÚZEMNÉ CELKY

Termín a miesto konania

17. 1. 2025
(Piatok, 9,00 – 14,00 hod.)

WEBINÁR

Lektor

Ing. Ladislav Zakhar, PhD. – má dlhoročné skúsenosti v oblasti ekonomiky, účtovníctva a výkazníctva subjektov štátnej správy a samosprávy. Posledných 15 rokov profesionálne pôsobí na Ministerstve financií Slovenskej republiky. Je zodpovedný za legislatívu postupov účtovania a účtovnej závierky. Je členom pracovnej skupiny Eurostatu na vytvorenie Európskych štandardov účtovníctva pre verejný sektor (EPSAS). Vyše 20 rokov sa venuje publikačnej a vzdelávacej činnosti v oblasti účtovníctva.

PROGRAM:

  • Individuálna účtovná závierka – v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a Opatrenia MF SR č. 25755/2007-31 v znení neskorších predpisov, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o usporiadaní, označovaní a obsahovom vymedzení položiek individuálnej účtovnej závierky, termíny a miesto jej predkladania
  • Inventarizácia – overenie skutočného stavu (inventúr) a porovnanie účtovného stavu so skutočnosťou v súlade s § 29-30 zákona o účtovníctve, zaúčtovanie rozdielov zistených pri inventarizácii, odsúhlasovanie vzájomných vzťahov
  • Účtovanie špecifických prípadov a ich vykazovanie v účtovnej závierke - rezervy, opravné položky, odvod príjmov do rozpočtu zriaďovateľa, zúčtovacie vzťahy medzi zriaďovateľom a organizáciami v zriaďovateľskej pôsobnosti, účty obstarania zásob, nevyfakturované dodávky, pohľadávky a záväzky...
  • Kontroly pre uzavretím účtovných kníh – kontrola bilančnej kontinuity, kontrola analytických účtov, kontrola odpisov, kontrola transferov
  • Zostavenie individuálnej účtovnej závierky – Súvaha, Výkaz ziskov a strát, poznámky, špecifiká vykazovania v účtovnej závierke, termíny a spôsob odovzdávania
  • Diskusia

Cena 55,- 

Pri počte účastníkovi 2 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 45,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté náklady na organizačné zabezpečenie a materiál k problematike webinára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok je možné uhradiť len bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. Daňový doklad obdržia účastníci poštou. 

Účastníkom, ktorí uhradia účastnícky poplatok bude 2 dni pred konaním webinára zaslaná do mailovej schránky pozvánka do webinárnej miestnosti. Po jej otvorení sa bude možné pripojiť na webinárnu miestnosť.

Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 170125
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.