NOVELY ZÁKONA O DPH PLATNÉ OD 1.1.2025 A OD 1.7.2025

Termín a miesto konania

8. 1. 2025
(Streda, 9,00 – 14,30 hod.)

WEBINÁR

Lektor

Ing. Martin Ťažký – Zamestnanec finančného riaditeľstva SR. Odborník s dlhoročnou praxou v oblasti DPH. Obľúbený pre jednoduchý a zrozumiteľný výklad podporený mnohými príkladmi z praxe.

PROGRAM:

  1. Zásadné zmeny v registrácii platiteľa ( mení sa obdobie za ktoré sa počíta obrat, zmena výšky obratu na účely povinnej registrácie, zmena lehôt súvisiacich s registráciou, nový registračný formulár..., a z toho vyplývajúce zmeny pri zrušení registrácie )
  2. Zmena v zdaňovaní finančného lízingu ( pri splnení určitých podmienok pôjde o dodanie tovaru, ktorý sa zdaní „jednorázovo“ na začiatku lízingu a splátky už nebudú zdaňované )
  3. Nová definícia dodávateľa pri nadobudnutí tovaru v tuzemsku z iného členského štátu + akceptácia odpočtu dane pri tomto nadobudnutí aj z iných dokladov ako len z faktúry od dodávateľa
  4. Určenie miesta dodania pri on-line účasti na školeniach a iných podobných podujatiach
  5. Nové sadzby dane 23% a 19% + 5% - tovary a služby, ktoré im podliehajú ( ako vyhotoviť vyúčtovaciu faktúru v novom roku 2025 ak bola zaplatená záloha 100%, resp. čiastočná v starom roku 2024, ako postupovať ak bude vyhotovený dobropis v novom roku 2025 na dodávku zo starého roka 2024 a iné prípady z praxe, ktoré vzniknú na prelome rokov z dôvodu zmeny sadzieb dane. )
  6. Zmena v uplatnení odpočtu dane u novoregistrovaného platiteľa z nakúpených tovarov a služieb pred registráciou – len v prvom zdaňovacom období
  7. Odvod dane pri nezákonnom prisvojení si tovaru (nielen pri krádeži )
  8. Podávanie daňových priznaní a kontrolných výkazov platiteľom, ktorý si včas nesplnil registračnú povinnosť za obdobia pred registráciou ( koniec podávania len jedného tzv. mimoriadneho daňového priznania )
  9. Uplatňovanie oslobodenia od dane malým podnikom – Novinka!
  10. Zmena v lehote vyhotovenia faktúry platiteľom v osobitnom prípade, prípad uvádzania DIČ namiesto IČ DPH platiteľom na faktúre, na bločku z e-kasy
  11. Zníženie sumy dokladu z e-kasy, ktorý sa považuje za zjednodušenú faktúru i na účely odpočtu dane ( max. 400.-eur )
  12. Ostatné zmeny a doplnenia zákona o DPH
  13. Samozdanenie dovozu tovaru určitými platiteľmi od 1.7.2025 – významná zmena
  14. Diskusia, odpovede na otázky

Cena 55,- 

Pri počte účastníkovi 2 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 45,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté náklady na organizačné zabezpečenie a materiál k problematike webinára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok je možné uhradiť len bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. Daňový doklad obdržia účastníci poštou. 

Účastníkom, ktorí uhradia účastnícky poplatok bude 2 dni pred konaním webinára zaslaná do mailovej schránky pozvánka do webinárnej miestnosti. Po jej otvorení sa bude možné pripojiť na webinárnu miestnosť.

Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 080125
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.